ronlight
basket (0)

טיפים שימושיים למעקב אחר הבריאות שלכם עם שעוני GARMIN

GARMIN

כאשר אתם מתעוררים בבוקר, האם אתם חושבים על איך באמת ישנתם? האם יצא לכן לתהות למה אתם מרגישים סחוטים מאנרגיה בסיומו של יום ארוך ומלא בלחצים? אנחנו מנחשים שכן ורוצים להציע לכם כמה טיפים שימושיים באמצעותם תוכלו לנטר טוב יותר את מצבכם הבריאות בעזרת שעוני GARMIN

 

שומרים על הבריאות:
סטטיסטיקות בריאות - מדידת דופק במנוחה, ניטור שינה, לחץ, נשימה, ועוד מתבצעים כל זמן שאתם עונדים את השעון שלכם. צפייה בנתונים מדי יום היא דרך מצוינת להתחיל להיות מודעים יותר למצבכם הגופני.

השעונים שלנו מודדים את הדופק שלכם כל הזמן ויתריעו בפניכם אם יזהו דופק גבוה או נמוך מדי בעת מנוחה או בעת פעילות גופנית. בנוסף, יעניק לכם השעון גם מידע אודות רווית החמצן בדם לאורך היום ובזמן שאתם ישנים ובאמצעותו תוכלו לדעת באיזה אופן סופג גופכם חמצן.

עוד תוכלו לדעת בכל רגע נתון גם מידע על רמת הלחץ בה אתם נמצאים וכך להתייחס לגוף ולנפש שלכם טוב יותר, עם תרגילי הרפייה ונשימה מודעת בעת רמת לחץ גבוהה.

 

ניטור שינה:
השעון החכם שלכם יספק לכם תמונת מצב מלאה ומקיפה על איכות השינה שלכם, על שלבי השינה השונים וכמובן על הדופק והנשימה בעת השינה. באמצעות מדד ה- Body Battery תוכלו לדעת מהי רמת האנרגיה האמיתית שלכם בכל רגע נתון ולתכנן כך את היום שלכם באופן מיטבי, שהרי אין טעם לצאת לאימון אירובי כאשר אתם מותשים וכדאי מאוד לצאת להפסקה קצרה באמצע היום כאשר אתם צריכים ל'היטען מחדש'.

 

מעקב הידרציה:
רשמו את צריכת הנוזלים היומית שלך כתזכורת שתסייע לכם לא להתייבש ולהגדיר לעצמכם יעדי שתייה אוטומטיים. בחלק מדגמי השעונים של GARMIN תוכלו למצוא גם מד אובדן נוזלים (זיעה למשל) והם יתאימו עבורכם את היעדים היומיים בהתאם לרמת הפעילות הגופנית שתבצעו.

 

מעקב אחר המחזור החודשי לנשים:
הכירי טוב יותר את הגוף שלך וקבלי תמונת מצב מלאה על בריאותך ומצבך הגופני באמצעות מעקב אחר המחזור החודשי. כך, תוכלי לזהות דפוסים או שינויים שהגוף שלך עובר לאורך החודש, לחזק את מערכת החיסון שלך, לתכנן את שגרת האימונים ועוד.

 

מגוון תכניות אימונים מחכות רק לכם:
בחלק מדגמי השעונים שלנו תוכלו למצוא מגוון תוכניות אימון מובנות ומונפשות, שיסייעו לכם לשמור על כושר גופני בקלות ותוך שמירה על הבריאות. החל מאימוני אירובי, דרך אימוני כח ועד לאימוני יוגה, פילאטיס ותרגילי נשימה, יבטיחו שתמשיכו לזוז בכל זמן ומכל מקום. לא מצאתם אימון שבא לכם לעשות? תוכלו ליצור גם אימונים משלכם ובאמצעות ה- GARMIN Connect להעביר אותם לשעון שלכם או להשתמש ביישום GARMIN Coach שיספק לכם טיפים ויסייע לכם להגיע אל המטרות שלכם.

 

אל תשכחו לנשום:
מגוון תרגילי נשימה מחכים לכם בדגמי השעונים התומכים שלנו ואלה יסייעו לכם להירגע, להפחית את מידת הלחץ הנפשי, להתחיל את היום באנרגיה טובה או להירדם שלווים יותר.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר